Publications
-
International conferences
- Thion, S., É. Vernette, M. Giraud, "Les causes et les conséquences de l’engagement dans la cocréation de valeur : le rôle médiateur de l’empowerment individuel" in 36ième Congrès de l’Association Française de Marketing, 2020, Biarritz, France
- Vernette, É., S. Thion, "Engagement dans la co-création de valeur et satisfaction de vie : un résultat surprenant" in 34ème Congrés International de l'Association Française de Marketing (AFM), 2018, Strasbourg, France
- Vernette, É., S. Thion, "Does Value (Co-)Creation Contributes to Consumer Well-Being? An Empirical Study" in 47th European Marketing Academy Conference (EMAC), 2018, Glasgow, United Kingdom
- Thion, S., A. Munzel, É. Vernette, "Engaging Individuals in Value Co-Creation Through Experience: The Interplay Between Extrinsic and Intrinsic Motivation (Best award paper)" in 25th International Colloquium on Relationship Marketing (ICRM), 2017, Munich, Germany
- Thion, S., É. Vernette, "Les moteurs de l'engagement du consommateur dans la co-création de valeur" in 33ème Congrès International de l'Association Française de Marketing (AFM), 2017, Tours-Orléans, France
-
Conferences, symposiums, workshops
- Thion, S., É. Vernette, "Drivers of consumer’s engagement in value création" in 5th Naples Forum on Service, 2017, Naples, Italy