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Corps professoral, TSM Research, TSM Doctoral Programme

Sarah BOUJENDAR

Publications

  • Congrès internationaux
    • Boujendar, S., N. Conway, "Daily Customer Mistreatment and Employee Performance in Call Centers: The Moderating Role of Brand Identification" dans 82nd Annual Meeting of the Academy of Management (AOM). Creating a Better World Together, 2022, Seattle, USA
    • Boujendar, S., N. Conway, "Customer mistreatment and employee counterproductive work behavior in call centers: the moderating role of brand identification" dans European Academy of Management (EURAM) 2020 Conference, 2020, Dublin, Irlande
    • Boujendar, S., N. Conway, "Customer mistreatment and employee counterproductive work behavior in call centers: the moderating role of brand identification" dans British Academy of Management (BAM) 2020 Conference, 2020, Royaume-Uni
    • Boujendar, S., N. Conway, "Customer mistreatment and employee performance in call centers: the role of brand identification" dans International Conference of the Institute of Work Psychology (IWP), 2020, Sheffield, Royaume-Uni
    • Boujendar, S., N. Conway, "Customer mistreatment and employee performance in call centers" dans Congrès de l’Association des sciences administratives du Canada (ASAC), 2019, St Catharines, Canada
    • Boujendar, S., "Daily customer mistreatment, employee exhaustion and job performance : the moderating role of perceived organizational support" dans EAWOP 2017, 2017, Dublin, Irlande
    • Boujendar, S., "Agressivité quotidienne des clients et épuisement émotionnel quotidien des salariés : le rôle protecteur du soutien organisationnel perçu" dans Congrès de l’AGRH, 2016, Strasbourg, France
  • Colloques, conférences, workshops
    • Boujendar, S., "Les conséquences de l’agressivité des clients sur les comportements, le bien être des salariés dans les centres d’appels : une approche par la menace identitaire" dans Ateliers doctoraux, Congrès de l’AGRH, 2016, Strasbourg, France
  • Émissions radio, TV, presse écrite
    • Boujendar, S. - "Agressivité verbale des clients : comment soutenir les téléconseillers ?" - 2020, En contact Mag
    • Boujendar, S. - "Comment mieux gérer les clients agressifs en centre d'appels?" - 2020, RelationclientMag.fr, France
    • Boujendar, S. - "Les clients agressifs poussent à bout les téléconseillers" - 2020, Comprendre pour entreprendre, France
    • Boujendar, S. - "Agressivité verbale des clients : comment faire face ?" - 2020, Exploreur, Magazine scientifique de l’Université Fédérale Toulouse, France